03 297 46 01 info@wasserijspronk.be

Persoonsgebonden wasgoed

Wasserij spronk is gespecialiseerd in de verzorging van persoonsgebonden was, zowel onder als bovenkleding, bedlinnen en badlinnen
Het wastraject is niet alleen van top kwaliteit maar ook uniek en transparant. Wij bieden zowel natwas als droogkuis aan in een hoge standaard van kwaliteit. 
 
Belangrijk om weten is dat u steeds de keuze hebt tussen een standaard of luxe dienstverlening op gebied van textiel en linnen. 
 
Wij staan garant voor een persoonlijke behandeling van uw was en de bijzondere aandacht die we hieraan besteden. We leveren het persoonsgebonden wasgoed uit op het gewenste afdelingsniveau, bewonersruimte of op looproute.
Naast de verzorging van het persoonlijke wasgoed, speelt wasserij spronk in op de noden van de zorgsector. We streven naar oplossingen die tegemoetkomen aan de verlichting van het werk bij het personeel van de woonzorgcentra. 
 
Wasserij spronk probeert zo efficiënt mogelijk met de klant samen te werken, zodat de ophaling en verdeling van de uitgebreide textiel zo vlot mogelijk verloopt.
Door hier aan tegemoet te komen hopen wij er mee voor te zorgen dat de verzorgers meer tijd spenderen voor de bewoners. 
Dit is waar het bij spronk om draait dat zowel de bewoner als de organisatie er beter van wordt!

Waarom kiezen voor wasserij Spronk?

Krijg de persoonlijke
aandacht van een premium
wasserij die u verdient.

Wij halen uw vuile was op
en bezorgen deze binnen
de 48u weer bij u terug.

U ontvangt uw was of droogkuis fris en netjes gestreken op hanger of gevouwen terug in de door u gekozen kwaliteitsvorm.

Wij hebben 100 jaar ervaring in het reinigen van al uw kleding en gordijnen.

Wenst u meer informatie?

Zit u nog met vragen? …
dit zijn de meest gestelde vragen en antwoorden:

Komt u ook bij mij op de kamer?

Indien u dat fijn vind komen wij graag bij u binnen om de schone was op zijn plek te leggen. Heeft u dit liever niet, dan plaatsen wij deze voor de deur zodat u dit zelf kunt doen.

Zet u ook een barcode of chip in mijn kleding? Of is het mogelijk zonder label?

Nee, wij zetten geen barcode of andere zaken op uw kleding!

Bij wie kan ik terecht als ik een vraag of klacht heb?

Mocht u een vraag of klacht hebben, kunt u hiervoor rechtstreeks bij ons aankloppen. Dit kan zowel bij onze medewerker die bij u langs komt voor de was, of via ons digitale meldsysteem.

Hoe lang duurt het voor ik mijn was terug heb?

Wij garanderen dat uw was binnen 48 uur fris en gestreken bij u terug afgegeven wordt.

Strijken jullie ook ondergoed en nachthemden?

Jazeker, kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, en u krijgt al uw was fris en gestreken terug.

Staat u vraag er niet tussen?