03 297 46 01 info@wasserijspronk.be

Persoonlijke wasservice binnen de woonzorgcentra

Is het voor u of andere familieleden niet meer mogelijk om zelf in te staan voor de was? Dan biedt Wasserij Spronk u graag tal van mogelijkheden aan. 
Ons wastraject is speciaal ontworpen om u zo optimaal mogelijk te bedienen en biedt net die extra kwaliteit zoals u ze zelf graag zou willen. 
We verwerken de was door middel van chip of barcode. Indien gewenst kunnen wij dit ook zonder markering voorzien door middel van tijdelijke labeling. 
Onze servicemedewerkers komen uw wasgoed ophalen, ze registreren de kledingstukken bij aankomst in de wasserij en behandelen de kleding volgens de wasvoorschriften.
Doordat wij een premium wasserij zijn, mag u van ons de hoogste kwaliteit van wassen, strijk en vouwmethodes verwachten.
Wil u graag beroep doen op onze service?
Neem gerust vrijblijvend contact op met ons. 

Waarom kiezen voor wasserij Spronk?

Krijg de persoonlijke
aandacht van een premium
wasserij die u verdient.

Wij halen uw vuile was op
en bezorgen deze binnen
de 48u weer bij u terug.

U ontvangt uw was of droogkuis fris en netjes gestreken op hanger of gevouwen terug in de door u gekozen kwaliteitsvorm.

Wij hebben 100 jaar ervaring in het reinigen van al uw kleding en gordijnen.

Wenst u meer informatie?

Zit u nog met vragen? …
dit zijn de meest gestelde vragen en antwoorden:

Komt u ook bij mij op de kamer?

Indien u dat fijn vind komen wij graag bij u binnen om de schone was op zijn plek te leggen. Heeft u dit liever niet, dan plaatsen wij deze voor de deur zodat u dit zelf kunt doen.

Zet u ook een barcode of chip in mijn kleding? Of is het mogelijk zonder label?

Nee, wij zetten geen barcode of andere zaken op uw kleding!

Bij wie kan ik terecht als ik een vraag of klacht heb?

Mocht u een vraag of klacht hebben, kunt u hiervoor rechtstreeks bij ons aankloppen. Dit kan zowel bij onze medewerker die bij u langs komt voor de was, of via ons digitale meldsysteem.

Hoe lang duurt het voor ik mijn was terug heb?

Wij garanderen dat uw was binnen 48 uur fris en gestreken bij u terug afgegeven wordt.

Strijken jullie ook ondergoed en nachthemden?

Jazeker, kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, en u krijgt al uw was fris en gestreken terug.

Staat u vraag er niet tussen?